نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3474
-
الف
+

«سیامک اطلسی» از دلایل ماندگاری سریال «پدر سالار» گفت

«سیامک اطلسی» هنرپیشه، کارگردان، نویسنده و دوبلور ایرانی، از دلایل ماندگاری سریال «پدرسالار» گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «سیامک اطلسی» هنرپیشه، کارگردان، نویسنده و دوبلور ایرانی که مخاطبان تلویزیون آی فیلم2 بازی وی را در سریال «پدرسالار» شاهد بودند، از دلایل ماندگاری این سریال سخن گفت.

«سیامک اطلسی» درباره علت ماندگاری سریال «پدرسالار» گفت: همه چیز سریال واقعی بود؛ از قصه بگیرید تا مناسبات و روابط میان آدم‌ها. آن زمان خانواده‌ها معمولاً پرجمعیت بودند و پسرها هم پس از ازدواج با پدر و مادرشان زندگی می‌کردند، در نتیجه قصه‌ سریال در بسیاری از خانواده‌ها موضوعیت داشت و آن را تجربه کرده بودند اما برای من جالب است که نسل‌های بعدی بینندگان تلویزیونی هم به کار علاقه دارند.

وی در پیوند با همین موضوع افزود: شاید این موضوع به شخصیت‌پردازی خوب شخصیت ها و واقعی بودن روابط‌شان بازگردد. باید بگویم بازیگران این مجموعه نقش‌آفرینی‌های ماندگاری از خود به یادگار گذاشتند.

«سیامک اطلسی» از همبازی شدن با زنده یاد «محمدعلی کشاورز»، «جمیله شیخی» و «حمیده خیرآبادی» گفت: یکی از نقاط قوت سریال «پدرسالار» تیم بازیگری‌اش بود. بازی در کنار بازیگرانی چون مرحوم «محمدعلی کشاورز» یک فرصت برای هر بازیگری است. مرحوم کشاورز بسیار با قدرت در نقش خود ظاهر شد و همه سعی داشتند همانند او یک بازی ماندگار از خود ارائه دهند.

وی درخصوص دلیل کم کار بودن در این سال های اخیر گفت: امروزه سریال‌های خوب کم ساخته می‌شود. برای بازیگرانی به سن و سال من هم نقش‌های خوب بسیار وجود ندارد. معمولاً نقش‌های خنثی در قصه را برای ما می‌نویسند که بودن و نبودن‌شان خیلی با هم تفاوتی ندارد. در این شرایط ترجیح می‌دهم به‌جای بازیگری، تمرکز اصلی‌ام را بر کار دوبله بگذارم؛ البته اگر پیشنهاد خوبی هم در بازیگری باشد استقبال می‌کنم اما همچنان کار دوبله می‌کنم.

اطلسی درباره بازخورد مردم از نشر این سریال به ایران آنلاین گفت: پدرسالار از آن سریال‌های خیابان خلوت کن بود. اغلب مردم کار را دوست داشتند و از آن لذت می‌بردند. اما اگر قرار باشد این سریال امروز ساخته شود، به احتمال زیاد رفتار «مصطفی» در قبال دخترش تغییر خواهد کرد.

وی در سریال «پدرسالار» بازیگر نقش «مصطفی»، پدر «آذر» و برادر کوچک‌تر «آقا اسدالله» در واقع پدری است که در بحبوحه اختلافات دختر و برادر کلانش سرگردان است و نمی‌داند طرف کدامشان را بگیرد. 

بیشتر بخوانید:

سریال «پدر سالار»

م ح

نظر شما
ارسال نظر